כיצד להזמין נכון מחו"ל – המדריך המלא

חיפוש המוצר

תקלידו שם של מוצר או תחום שמעניין אתכם בשורת החיפוש. החיפוש פועל הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית. כאשר מגיעים למסך עם תוצאות החיפוש, בצד ימין של המסך יופיעו אפשרויות לסנן את התוצאות שקיבלתם. שימוש בסינון תוצאות חיפוש יחסוך לכם זמן ויצמצם אלפי מוצרים שלא רלוונטיים לטעמכם.

בחירת המוצר

בעמוד המוצר מופיע שם המוכר. כאשר מזמינים מפלטפורמה כמו ebay אנו ממליצים להסתכל על הרייטינג של המוכר וכמות ההזמנות שנעשו דרכו. מספר ההזמנות מופיע בתוך הסוגריים ליד שם המוכר והרייטינג מופיע מחוץ לסוגריים באחוזים.

דוגמא:
שם המוכר: superstore (109898) 97%
מוכר זה סיפק 109,898 הזמנות בשנה האחרונה וקיבל 97% תגובות חיוביות ממשתמשים אשר רכשו אצלו.

אנו ממליצים לקנות את המוצרים ממוכרים עם רייטינג מעל 97%.

מילוי פרטי הזמנה

יש למלא פרטי הזמנה בלועזית בלבד. אין לתרגם שמות של רחובות לשפה האנגלית.
דוגמא:
אני מתגורר בכתובת: כפר תבור, רחוב דרך הים, בית 212 (כתובת להמחשה בלבד).
נכון:
Kfar Tavor, Dereh Ha-Yam 212

מעקב אחר הזמנה

מספר מעקב מצורף לחבילה מטעם המוכר בלבד ואין זה הכרחי שכל פריט ישלח עם מספר מעקב. בעזרתו אפשר לראות איפה נמצאת החבילה, מתי נשלחה וכן לבדוק האם הגיעה כבר לארץ או לא.
אחרי חבילות עם מספר מעקב שנשלחו מארה"ב באמצעות שרותי דואר אמריקאי (USPS) ניתן לעקוב כאן:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action
אחרי חבילות עם מספר מעקב שנשלחו ממדינות אסיה ניתן לעקוב כאן:
http://www.track-trace.com/post
לאחר שחבילות מגיעות לארץ, ניתן לעקוב אחריהן בשרותי דואר ישראל כאן:
http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?OpenForm
יש להעתיק את מספר המעקב לשדה בעמוד המעקב.

תקשורת עם המוכר

יש לשים לב להודעות שמגיעות מהמוכרים. מוכרים יכולים לעלות שאלות או לספק מידע חיוני נוסף על הפריט שהוזמן. הודעות מגיעות לכתובת דוא"ל שרשמתם בעת ההזמנה ובנוסף ניתן לראות אותן בתפריט "הזמנות" באתר.
ניתן לשלוח הודעות ישירות למוכרים. כדי לשלוח הודעה, יש להתחבר לאתר עם כתובת דוא"ל וסיסמה שסופקו בעת ההזמנה או בעת ההרשמה לאתר. לאחר ההתחברות ניתן לגשת לתפריט "הזמנות". בעמוד שמגיעים אליו, ניתן לראות את כל הפריטים שהוזמנו מהאתר וליד כל פריט ניתן לכתוב שאלה.