כיצד להזמין נכון מחו"ל – המדריך המלא

חיפוש המוצר

מקלידים בשורת החיפוש שם של מוצר או תחום שמעניין אותך. אפשר לחפש גם בשפה העברית וגם בשפה האנגלית. בצד ימין של המסך יופיעו אפשרויות לסנן את התוצאות שקיבלת. סינון בעזרת האפשרויות מצמצם את אלפי התוצאות ובכך חוסך לך זמן ומראה לך רק את המוצרים שמתאימים לך.

בחירת המוצר

כאשר לוחצים על עמוד המוצר מופיעים נתונים על המוכר, ביניהם כמות ההזמנות שנעשו מן המוכר של המוצר ואחוז התגובות החיוביות שניתנו למוכר. ככל שאחוז התגובות החיוביות גבוה יותר, מומלץ יותר לקנות מאותו מוכר.

לדוגמה:

שם החנות ..........................................Superstore
תגובות חיוביות ..............................................97%
כמות הזמנות מהחנות................................109,898
מאיפה נשלח...............................................China

מילוי פרטי הזמנה

כשממלאים את הפרטים בעת ההזמנה, אפשר לבחור את הרחוב שלך מתוך רשימה או להקליד אותו בעצמך. רצוי למלא את כל הפרטים האפשריים כמו מספר הטלפון שלך, כתובת הבית והדירה, כדי להבטיח שילוח מהיר של ההזמנה שלך על ידי רשות הדואר. המערכת הממוחשבת תכניס את המיקוד באופן אוטומטי.

מעקב אחר הזמנה

לאחר שמבצעים הזמנה מחו"ל היא לרוב תקבל מספר למעקב ימים ספורים אחרי ההזמנה. בעזרת מספר המעקב אפשר לראות איפה נמצאת ההזמנה שלך, מתי היא נשלחה וגם לדעת האם היא הגיעה כבר לארץ או לא. בזיפי שירות מעקב המשלוחים מאפשר לעקוב אחרי חבילות שנשלחו ונמצאות בדרכן אליך. כדי לראות איפה המשלוח שלך, מעתיקים את מספר ההזמנה לעמוד מעקב משלוחים בזמן אמת:
https://www.zipy.co.il/tracking

תקשורת עם המוכר

בעמוד ההזמנה בזיפי אפשר להתכתב עם המוכר ששולח את המוצר. במקרה שמוכר יישלח אליך הודעה, נשלח לך אי-מייל לעדכון עם תוכן ההודעה. את ההתכתבות עם המוכר אפשר לראות בעמוד "הזמנות" באתר. ניתן לתרגם לעברית את כל ההודעות של המוכר בלחיצת כפתור בתוך חלון ההתכתבות.