צור קשר

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה
האם זה בטוח להזמין דרכיכם?

כן. הנתונים של כרטיסי האשראי לא נשמרים בשרתי החברה. חברות אשראי וחברות סליקה בודקות בצורה מחמירה את בתי העסק שעבורם הן מספקות שירות. קיימת גם בדיקה של Comodo אשר מראה שהאתר מאובטח.

באילו אמצעי תשלום ניתן לבצע את הרכישה באתר?

הרכישה באתר יכולה להתבצע אך ורק באמצעות כרטיסי אשראי. ניתן לרכוש באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, כולל כרטיסים שאינם בינלאומיים ולמעט כרטיסי אשראי שנטענים במטבע חוץ וכרטיסי דיינרס.

האם ניתן לבצע עסקה בתשלומים?

חלוקת עסקה לתשלומים אינה אפשרית ברכישות באתר. אנו כפופים לנהלים ולתקנון האתרים בחו"ל. מאחר ואפשרות זו אינה קיימת באתרים המקוריים, היא אינה קיימת גם אצלנו.

האם צריך להירשם לאתר לפני ביצוע הזמנה?

אין צורך להירשם לאתר לפני הקניה. ניתן לאתר את המוצר הרצוי ולבצע הזמנה. המערכת תבצע רישום אוטומטי לאתר כאשר שם המשתמש יהיה כתובת המייל שהוזנה בעת ביצוע ההזמנה והסיסמה תשלח למייל זה יחד עם סיכום ההזמנה מיד בתום ביצוע.

ממה מורכב מחיר המוצר? האם המחירים אצלכם זהים למחירים באתרים המקוריים?

מחיר מוצר מורכב מעלות המוצר + עלות המשלוח (בדיוק על פי עלות המוצר והמשלוח שבאתרים המקוריים בתרגום לשקלים) + עמלה שנגבת על ידנו ובזכותה אנחנו יכולים לפעול ולהמשיך להשקיע בפיתוח האתר ובשיפור השירות.

האם המחירים כוללים תשלומי מכס?

המחירים באתר אינם כוללים מיסים, במידה וישנם. אנחנו לא מבצעים שחרור של חבילות עבור משתמשים. אנחנו מכירים בצורך לספק תשובות לכל השאלות שעולות בנושא מיסוי של חבילות שמגיעות לארץ. לשם כך פתחנו מדור מיסים ומחשבון מכס ובו ריכזנו מידע שימושי בנושא. ניתן למצוא את מחשבון המכס בדף הבית של האתר.

למה כדאי לשים לב לפני ביצוע הזמנה?

יש לשים לב לאחוז התגובות החיוביות שקיבל המוכר, מספר המכירות שביצע, מדיניות החזרת המוצרים שלו והכי חשוב: לקרוא את תיאור המוצר כי מה שמופיע בתיאור המוצר קובע בסופו של דבר. אין להסתמך על תמונה בלבד ובמידה וחסר מידע בתיאור המוצר אין להניח הנחות. במקרה כזה מומלץ לבצע חיפוש נוסף למוצר אצל מוכר אחר שמפרט בתיאור המוצר כל מה שנחוץ לדעת לגביו.

תשובה לשאלה שלי לא כאן.

לחץ כאן, כדי לפנות לצוות האתר.

בעיות בזמן ביצוע הזמנה
הזנתי את פרטי האשראי שלי אך אינני מצליח לבצע תשלום. מדוע?

במידה ופרטי האשראי הוזנו כראוי אך המערכת לא מאפשרת את ביצוע התשלום יש לבדוק האם כרטיס האשראי שבאמצעותו הינך מנסה לבצע את התשלום הוא כרטיס נטען במטבע חוץ או כרטיס מסוג דיינרס. הרכישה באתר אינה אפשרית באמצעות כרטיסים מסוג זה.

במידה והכרטיס שבאמצעותו הינך מנסה לבצע תשלום אינו כרטיס מסוג זה, אנחנו ממליצים לברר את הנושא ישירות מול חברת האשראי.

תשובה לשאלה שלי לא כאן.

יש בעיה עם ביצוע ההזמנה?לחץ כאן.

בעיות אחרי ביצוע ההזמנה ולפני קבלת מוצר
ביצעתי הזמנה. מתי המוצר יגיע אלי?

זמן הגעה ממוצע של מוצרים שהוזמנו מחו"ל הוא בין 3 ל- 6 שבועות.

לכל מוצר יש זמן הגעה משוער שניתן להתעדכן בו דרך האזור האישי באתר. זמן ההגעה המשוער יתעדכן בתפריט ה"הזמנות" בטווח של עד שבוע מביצוע ההזמנה

חשוב לקחת בחשבון שכאשר מזמינים מוצרים מחו"ל ייתכנו עיכובים במשלוח. בכל מקרה, במידה והמוצר לא יתקבל עד לזמן ההגעה המשוער שלנו יש לדווח לנו על כך בהקדם דרך תפריט ה"הזמנות".

טעיתי בכתובת בעת ביצוע הזמנה. מה אני עושה?

יש להפנות את כל הבקשות הנוגעות לעדכון פרטי ההזמנה (כתובת, מידה, צבע וכו\') ישירות למוכר.

חשוב מאד לעשות זאת בסמוך לביצוע ההזמנה ולפני שהמשלוח יוצא לדרכו!

על מנת לעשות זאת יש להיכנס לתפריט ה"הזמנות" באתר, אשר יופיע בשורה העליונה של דף הבית מיד לאחר ההתחברות לאתר עם שם המשתמש והסיסמה.

בתפריט ה"הזמנות" יופיעו כל המוצרים שרכשת באתר. על יד כל מוצר קיימת האפשרות לפתיחת שיחה עם המוכר. יש לסמן אפשרות זו ולרשום למוכר (באנגלית) בחלונית שתפתח.

איך מבטלים הזמנה?

ביטול הזמנה ניתן לבצע אך ורק בסמוך לביצוע ההזמנה ורק במידה והמוצר טרם יצא במשלוח ובכפוף לאישור המוכר.

חובת הלקוח היא לשלוח בדחיפות הודעה ישירות אל המוכר דרך האזור האישי באתר ולבקש ממנו את ביטול ההזמנה ובמקביל להודיע לנו דרך כאן על מנת שנוכל לבדוק אם המוכר אישר את בקשתכם. במידה וההזמנה בוטלה על ידי המוכר, יתקבל זיכוי מלא על המוצר.

אין אפשרות לבטל הזמנות של מוצרים שכבר נשלחו על ידי המוכרים.

איפה ניתן לעקוב אחר ההזמנות שלי?

לנוחותך, בנינו עבורך אזור אישי באתר בו ניתן לבצע מעקב אחר ההזמנות. על מנת להתחבר לאזור האישי, יש ללחוץ על אפשרות "התחבר" שנמצאת בחלק הימני עליון של דף הבית ולהזין את שם המשתמש והסיסמה בחלונית המתאימה.

מיד לאחר הזנת פרטי ההתחברות, יופיע בשורה העליונה של דף הבית תפריט ה"הזמנות" שלך. לחיצה על תפריט ה"הזמנות" תוביל לעמוד שבו ניתן לצפות בכל המוצרים שנרכשו, זמני ההגעה המשוערים שלהם, מספרי המעקב של הדואר (במידה וצורפו ע ידי המוכרים), אפשרות לדווח על אי קבלת מוצר ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות

הגיע זמן ההגעה המשוער של המוצר אך המוצר עדיין לא אצלי. מה עלי לעשות?

כדי שנוכל לסייע לגבי מוצרים שזמן ההגעה המשוער שלהם חלף וטרם התקבלו, יש להיכנס לתפריט ה"הזמנות", אשר יופיע בשורה העליונה של דף הבית מיד לאחר ההתחברות לאתר עם שם משתמש וסיסמה.

בתפריט ה"הזמנות" יופיע כל המוצרים שנרכשו. על יד כל מוצר מופיע זמן ההגעה המשוער שלו והאפשרות של "דווח על אי הגעת מוצר". יד לסמן בהקדם אפשרות זו עבור כל אחד מהמוצרים שזמן ההגעה המשוער שלהם חלף וטרם התקבלו.

חשוב לדעת! על פי תקנון האתרים בחו"ל, אשר אליהם אנו כפופים, לכל הזמנה שמתבצעת דרך האתר יש זמן מוגבל אשר במהלכו הגנת הצרכן תקפה עליה. אנחנו יכולים לסייע במקרה ומוצר לא הגיע בזמן אך ורק כאשר הגנת הצרכן תקפה לגביו ולכן אנחנו מבקשים להקפיד לדווח לנו על אי הגעת מוצרים בסמוך ככל שניתן לזמן ההגעה המשוער שלהם.

מדוע איני מוצא את ההזמנה שלי בתפריט ה"הזמנות"?

על מנת שיהיה ניתן לראות את פרטי ההזמנה בתפריט ה"הזמנות" יש להתחבר לאתר באמצעות כתובת המייל שהוזנה בעת ביצוע ההזמנה. זוהי כתובת המייל אשר אליה נשלח גם סיכום ההזמנה שלכם.

חשוב לשים לב שכל התווים וסיומת המייל הוזנו כראוי. במידה ולא זוכרים את כתובת המייל שהוזנה או שייתכן וחלה טעות בכתובת מייל זו, יש לפנות אלינו דרך כאן בציון הפרטים הבאים: מספר הזמנה (אם יש בידכם), תאריך הרכישה, סכום הרכישה ו- 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה.

אנו נאתר את ההזמנה עבורכם ואת כתובת המייל שהזנתם בעת ביצועה ונעדכן את ההזמנה בתפריט ה"הזמנות" של שם המשתמש שלכם.

מדוע ישנם מוצרים שלא מעודכן עבורם מספר המעקב של הדואר?

לא כל המוכרים מצרפים מספר מעקב לחבילה וישנם מוכרים שמצרפים מספרי מעקב של הדואר בחו"ל ואז לא ניתן לעקוב אחר מיקום החבילה באתר דואר ישראל באמצעות מספר זה.

במקרה כזה חשוב להיות במעקב אחר זמן ההגעה המשוער של המוצר, אשר מעודכן על יד כל מוצר בתפריט ה"הזמנות".

במידה וזמן ההגעה המשוער חלף והמוצר טרם התקבל, יש להקפיד לסמן בהקדם את האפשרות של "דווח על אי הגעת מוצר" המופיעה בתפריט ה"הזמנות" ולהמתין לתשובתנו.

קיבלתי הודעה מהמוכר שעלי להסדיר תשלום אך התשלום ירד מכרטיס האשראי שלי. האם הכל תקין עם ההזמנה שלי?

כאשר מבצעים הזמנה דרך Zipy כל פרטי ההזמנה עוברים דרכינו יחד עם התשלום אל הפלטפורמה שממנה בחרת לבצע את הרכישה וממנה אל המוכר הספציפי. התהליך הזה עד שהתשלום מתקבל אצל המוכר עשוי להארך מספר ימים וזה תקין. ישנם מוכרים שלא ממתינים עד לקבלת התשלום ומיד שולחים את ההודעה שקיבלת.

זמני ההגעה המשוערים של המוצרים מתעדכנים בתפריט ה"הזמנות" בדרך כלל בטווח של עד שבוע מביצוע ההזמנה.

קיבלתי הודעה מהמוכר שמגיע לי זיכוי. מתי ואיך מתקבל הזיכוי?

לאחר שהזיכוי מתבצע על ידי המוכר, אנחנו מעבירים לחברת האשראי הוראה לזכות את כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה. מיש מבצע את הזיכוי בפועל היא חברת האשראי, אשר מבצעת את הזיכוי במועד החיוב הקבוע של כרטיס האשראי ותוך 10 ימי עסקים לפחות מיום הודעת הזיכוי שלנו.

יהיה ניתן לראות את הזיכוי בפירוט האשראי של מועד החיוב הרלוונטי.

במקרה של כרטיסי דיירקט וכרטיסים נטענים – מאחר ואין מועד חיוב קבוע, הזיכוי יבוצע על ידי חברת האשראי אל הכרטיס, תוך 10 ימי עסקים. במידה והכרטיס כבר אינו ברשותכם, חברת האשראי תבצע את ההחזר ישירות אל חשבון הבנק של בעל הכרטיס, תוך 10 ימי עסקים.

בכל מקרה שבו התקבלה הודעה ממוכר על זיכוי יש לעדכן אותנו דרך כאן על מנת שנוכל לוודא שהזיכוי אכן בוצע ולטפל מול חברת האשראי שלכם.

תשובה לשאלה שלי לא כאן.

על מנת לשאול שאלה לגבי הזמנה, יש להיכנס לאתר עם כתובת מייל וסיסמה. ניתן להפנות שאלה ישירות למוכר בתפריט "הזמנות". המוכר לא עונה לך? לחץ כאן

בעיות במוצרים שכבר קיבלתי
קיבלתי מוצר פגום/לא כפי שתואר. מה אפשר לעשות?

הטיפול במוצרים שהתקבלו פגומים, יתאפשר אך ורק במידה והגנת הצרכן עדיין תקפה על המוצר. לכן, חשוב להקפיד לדווח על כל בעיה שקיימת במוצר מיד עם קבלתו. בכל מקרה שבו תתקבל הודעה מאוחרת על פגם במוצר, ההנחה תהיה שהנזק נגרם על ידי הקונה.

במקרים בהם המוצר הגיע פגום/לא כפי שתואר, יש לפנות אלינו דרך כאן מיד עם קבלת המוצר בציון מס\' ההזמנה ומס\' הפריט ובצירוף תמונה או לינק לסירטו אשר בה/ו יהיה ניתן לראות בבירור את הבעיה הקיימת במוצר.

במקרים מסוג זה, אנחנו מבקשים מהמוכר להעניק פיצוי כספי. במקרים מסוימים, המוכר עשוי לדרוש את שליחת המוצר חזרה אליו לשם ביצוע החזר כספי מלא. כאן חשוב להדגיש שעל פי תקנון האתרים בחו"ל, במקרה של החזרת מוצר אל המוכר, עלות המשלוח היא על חשבון הקונה בלבד.

הזיכוי יבוצע כאשר הפריט יתקבל אצל המוכר.

איך מחזירים מוצר למוכר?

במידה ומעוניינים להחזיר מוצר למוכר חשוב לעשות זאת בליווי שלנו ובפיקוח של הגנת הצרכן. הליך החזרת מוצר מסודר בפיקוח של הגנת הצרכן אפשרי רק במידה והגנת הצרכן עדיין תקפה על המוצר. במידה ומדיניות החזרת המוצרים של המוכר מאפשרת זאת, יתקבל אישור מהמוכר על החזרת המוצר והלקוח יקבל מאיתנו הודעה שניתן לשלוח את המוצר בצירוף הכתובת למשלוח.

שליחת המוצר חייבת להתבצע תוך ימים ספורים בלבד לאחר קבלת האישור שלנו בנושא.

**במידה והמוצר נרכש מ Deal Extreme יש לשלוח את המוצר יחד עם המעטפה בה התקבל המוצר ובאריזתו המקורית.

לאחר שליחת המוצר, חובה לשלוח אלינו את מספר המעקב שיתקבל מהדואר. ללא צירוף מספר המעקב של בדואר, הליך ההחזרה יסגר ללא ביצוע החזר כספי.

הזיכוי יבוצע כאשר הפריט יתקבל אצל המוכר.

על פי תקנון האתרים בחו"ל, במקרה של החזרת מוצר, עלות המשלוח היא על חשבון הקונה ולכן עלות זו לא תוחזר אל הלקוח.

במידה ומעוניינים בפתיחת הליך החזרת מוצר יש לפנות אלינו דרך כאן בציון מס\' הזמנה ומס\' פריט וצירוף תמונה או לינק לסרטון אשר מדגים/ה את הסיבה שבגינה רוצים לשלוח את המוצר חזרה אל המוכר.

האם ניתן להחזיר מוצר אל המוכר בתמורה למוצר חלופי?

ההמלצה שלנו היא להחזיר מוצר אל המוכר אך ורק בתמורה להחזר כספי ולא בתמורה למוצר חלופי. זאת מאחר והמוצר החלופי שישלח לא יהיה מוגן על ידי הגנת הצרכן. במידה ויחולו עיכובים או אבידות במשלוח של המוצר החלופי, אנו לא נוכל לפנות להגנת הצרכן ולדרוש את ההחזר הכספי עבורו.

לכן ההמלצה היא לשלוח מוצר חזרה בתמורה להחזר כספי בלבד. לאחר קבלת ההחזר, יהיה ניתן לבצע הזמנה חדשה של המוצר הרצוי.

תשובה לשאלה שלי לא כאן.

על מנת לשאול שאלה לגבי הזמנה, יש להיכנס לאתר עם כתובת מייל וסיסמה. ניתן להפנות שאלה ישירות למוכר בתפריט "הזמנות". המוכר לא עונה לך? לחץ כאן

שאלה שלא קשורה להזמנה

במידה והשאלה קשורה לתהליך ההזמנה באתרינו, אנא בחר את אחת האופציות מעלה, אחרת לחץ כאן